عمومیفرهنگ و هنرمعرفی کسب و کار

برنامه ساخت آهنگ با هوش مصنوعی

ساخت موسیقی یک فرآیند خلاقانه و پیچیده است که مهارت ها و ابزارهای زیادی را در بر می گیرد. اما اگر بتوانید از هوش مصنوعی (AI) برای تقویت توانایی‌های خود در ساخت موسیقی استفاده کنید، چه؟ هوش مصنوعی نه تنها یک فناوری قدرتمند است که می تواند کارهای بیشتری را در مدت زمان کمتری نسبت به انسان انجام دهد، بلکه منبع الهام و نوآوری است که می تواند به شما در ایجاد موسیقی بدیع و جالب کمک کند.

فناوری هوشمند در حال حاضر بر نحوه ایجاد و مصرف موسیقی توسط نوازندگان تأثیر می گذارد. ابزارهای آهنگسازی هوش مصنوعی به هنرمندان کمک می‌کند ملودی‌های اولیه بنویسند، آهنگ‌های جدید بنویسند و حتی آهنگ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای آپلود در Spotify و Apple Music بسازند. ابزارهای آهنگسازی سینتی سایزر به شما کمک می کند تا صداهای جدید را به راحتی ایجاد کنید. علاوه بر این، به صرفه جویی در زمان و تلاش برای نوازندگان مستقل در تولید موسیقی کمک می کند.

در این وبلاگ، برخی از بهترین ابزارهای آهنگسازی هوش مصنوعی را بررسی خواهیم کرد و به شما یاد می دهیم که چگونه از آنها برای ایجاد آهنگ مانند یک حرفه ای استفاده کنید. چه مبتدی باشید و چه حرفه ای، می خواهید این کار را برای سرگرمی یا حرفه ای انجام دهید. در هر صورت، ابزار عالی خود را در میان این ابزارهای آهنگسازی هوش مصنوعی خواهید یافت.

ما ابزارهای هوش مصنوعی را پوشش خواهیم داد که می توانند به شما کمک کنند:

ملودی، آکورد، آرپژ و خطوط باس ایجاد کنید

موسیقی بدون حق امتیاز برای فیلم ها و پروژه های مختلف ایجاد کنید

میکس و مسترینگ آهنگ

همکاری با هنرمندان و تهیه کنندگان دیگر

یادگیری مهارت ها و تکنیک های جدید

با موزیک باران همراه باشید.

چگونه با هوش مصنوعی آهنگ بسازیم

هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده های موسیقی و یادگیری الگوهای ترکیبی آن، الگوریتم ها و موسیقی های جدیدی را ایجاد می کند. هنگامی که این فناوری اطلاعات کافی به دست آورد، سازها می توانند ویژگی های منحصر به فرد موسیقی را بیاموزند و بر اساس داده ها چیز جدیدی ایجاد کنند.

ابزارهای موسیقی هوش مصنوعی از شبکه های عصبی استفاده می کنند که اساسا مجموعه ای از قطعات کامپیوتری هستند که سعی می کنند نحوه عملکرد مغز را تقلید کنند. شما می توانید یک دسته از موسیقی را به آن بدهید و شبکه عصبی الگو را یاد خواهد گرفت. این اساساً شکلی از نحوه یادگیری ما با نشان دادن چیزها به طور مکرر است.

در اینجا لیستی از ابزارهای ایجاد و دانلود بهترین آهنگ ها با هوش مصنوعی برای کمک به شما در تولید موسیقی آورده شده است.

1. سرخابی

Magenta Studio مجموعه ای از افزونه های موسیقی است که بر اساس ابزارها و مدل های منبع باز Magenta است. Magenta با استفاده از فناوری‌های ماشینی پیشرفته برای تولید موسیقی، برای استفاده به عنوان یک برنامه مستقل یا افزونه برای Ableton Live در دسترس است.

2. سری تولید گوی

Orb Producer به تولیدکنندگان کمک می کند تا شکل موج، خطوط باس و مصنوعی ایجاد کنند. این ابزار ایجاد موسیقی از جدیدترین فناوری برای ایجاد الگوها و حلقه های موسیقی بی پایان برای نوازندگان استفاده می کند تا ایده های خود را بر اساس آن بنا کنند.

3. تقریبا

Amper طوری طراحی شده است که برای ایجاد موسیقی منحصر به فرد به حداقل ورودی نیاز دارد. موسیقی قبل از تولید، اجرا، تولید و ضبط برای انواع تولیدکنندگان محتوا از ابتدا ایجاد می شود. بدون مواد از پیش ساخته شده، موسیقی مجاز یا حلقه های از پیش ساخته شده.

علاوه بر ایجاد آهنگ از ابتدا، AIVA موسیقی متن‌های گویا را برای تبلیغات، بازی‌های ویدیویی یا فیلم‌ها ایجاد می‌کند. این برنامه همچنین می تواند برای ایجاد هر نوع آهنگ موجود استفاده شود. موتور موسیقی قدرتمند AIVA تولید فیلم های شرکتی یا رسانه های اجتماعی را بسیار آسان تر می کند. نیازی به درخواست مجوز موسیقی نیست.

5. MouseNet

MuseNet که تحت مالکیت و پشتیبانی OpenAI است، آهنگ هایی با حداکثر 10 ساز مختلف و حداکثر 15 سبک مختلف تولید می کند. MuseNet به شما امکان می دهد از موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی لذت ببرید، اما به شما اجازه نمی دهد در این مرحله موسیقی خود را بسازید.

5. جوکدک

Jukedeck از شبکه های عصبی عمیق برای تجزیه و تحلیل داده های موسیقی و ایجاد موسیقی اصلی برای شما استفاده می کند. هر آهنگی که در Jukedeck ایجاد می کنید به راحتی قابل ویرایش است، بنابراین می توانید سرعت و طول آهنگ را تغییر دهید.

۷. WavTool

WavTool اولین ابزار هوش مصنوعی متن به موسیقی بود که وارد بازار شد. WavTool که به راحتی از طریق مرورگر شما قابل دسترسی است، دستیارهای هوش مصنوعی را برای کمک به کاربران در ایجاد صداهای جدید، ایجاد MIDI و کنترل جلوه ها ارائه می دهد. می‌توانید ویژگی chatbot WavTool را به صورت رایگان با تعداد محدودی درخواست روزانه امتحان کنید تا ببینید آیا می‌تواند به شما در تولید موفقیت بزرگ بعدی شما کمک کند یا خیر!

8. Mozok.fm

Brain.fm محدوده بهینه هرتز را برای حالت خاصی از ذهن تعیین می کند و آن را به مدولاسیون صدا در مناطق خاصی از موسیقی ما تبدیل می کند. این کار مغز شما را تشویق می‌کند تا سطح قدرت امواج مغزی را افزایش دهد که با الگوهایی که ما برای موسیقی تنظیم می‌کنیم مطابقت دارد یا شبیه است.

9. آهنگ های اکرت

Ecret Music موسیقی مبتنی بر صحنه و حالت خلق می کند. صحنه ها و حالات شامل مهمانی، مسافرت، مد، شاد و جدی است. پس از انتخاب، به سادگی روی دکمه “ایجاد موسیقی” کلیک کنید و پلتفرم به طور خودکار موسیقی متن فیلم شما را ایجاد می کند.

دکمه بازگشت به بالا