عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین هوش مصنوعی برای بازنویسی متن به زبان های مختلف

مدل ChatGPT که در نوامبر 2021 معرفی شد، در سال 2021 به دلیل توانایی آن در نوشتن مقاله، نوشتن ایمیل و پاسخ به جستجوهای متنی کاربران، مورد توجه قرار گرفت و به یکی از محبوب ترین مدل های هوش مصنوعی تبدیل شد که به طور کلی می توان از آن استفاده کرد.
خوشبختانه علاوه بر ChatGPT، بسیاری از مدل های هوش مصنوعی دیگر با قابلیت تایپ توسعه و ایجاد شده اند. این ابزارها می توانند به نویسندگان وب یا سایر نویسندگانی که می خواهند متنی با کیفیت در مدت زمان کوتاهی بنویسند کمک کند.

نویسنده هوش مصنوعی کیست؟

نویسندگان هوش مصنوعی که تقریباً می توانند در مورد هر موضوعی بنویسند، از اطلاعات سراسر وب برای نوشتن متن استفاده می کنند و با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشین، متنی را بر اساس داده ها با سبک و لحن مشابه ایجاد می کنند.

در برخی موارد متن ارائه شده توسط ابزار بازنویس محتوا سئوسل برای سئو بهینه سازی می شود. برای نگارش این گونه متون اغلب از کلیدواژه های مرتبط با موضوع استفاده می شود تا مخاطبان متن را با جستجو در موتور جستجو به سمت آنها هدایت کنند. برخی از این ابزارها همچنین می توانند با سیستم های مدیریت محتوای وب سایت هایی مانند وردپرس ادغام شوند که آنها را به گزینه ای عالی برای افزایش سرعت و ایجاد آسان محتوای نوشتاری برای وب تبدیل می کند.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که همانطور که گفتیم هوش مصنوعی از اطلاعات ارسال شده در اینترنت برای نوشتن متن با کمک ابزار بازنویسی محتوا نشونت  استفاده می کند. به همین دلیل ممکن است به طور تصادفی اطلاعات نادرستی را وارد متن خود کند. لذا لطفا قبل از انتشار متون از صحت تمامی اطلاعات ارائه شده در متون نوشته شده توسط هوش مصنوعی اطمینان حاصل نمایید. لازم به ذکر است که در برخی موارد یکپارچگی متن و ارتباط قسمت های مختلف آن با یکدیگر به اندازه متون باکیفیت نوشته شده توسط انسان نیست.
راحتی در استفاده از پارافریز متن نشونت؛ تعداد مقالاتی که می توان در ماه نوشت؛ اصطلاحات سئو و ویژگی ها نیز در نظر گرفته می شود.

چند نوع ویرایشگر محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

رونویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این نوع بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این نوع بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان یک محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید. از معایب این روش می توان به هزینه نسبتا بالای بازنویسی مقاله و سرعت پایین ارائه اطلاعات اشاره کرد.

بازنویسی کلمه به کلمه با استفاده از هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اول است. این می تواند یکی دیگر از نقاط ضعف این سبک باشد. به این معنی که کلمات جابجا نمی شوند، بلکه مترادف آنها جایگزین و تغییر می کنند.

بازنویسی خلاقانه

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که توسط انسان و ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین راه‌ها برای بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت تخیلی بازنویسی می شود و ممکن است در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان باشد و در جملات دیگر کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی ساخته شود اما به همین صورت. مفهوم اصلی

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عمومی با زمان محدود بازنویسی متن روزانه در نظر گرفته شده است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده است.
دکمه بازگشت به بالا