عمومیمعرفی کسب و کار

نحوه استفاده از هوش مصنوعی المنتور

ویژگی‌های هوش مصنوعی در المنتور پرو

هوش مصنوعی در المنتور پرو دست خالی منتشر نشده و ویژگی‌های خوبی ارائه کرده که البته در نسخه بتا یا همان نسخه تست خود موفق عمل کرده، و امید هست که در آینده نزدیک در نسخه اصلی ویژگی های بیشتری ارائه شود. در ادامه به 5 ویژگی مهم این افزونه اشاره خواهم نمود:

هوش مصنوعی و متن‌ها

در قدم اول در نسخه جدید المنتور شما هوش مصنوعی را در تمامی بخش‌های متن محور می‌توانید مشاهده کنید. بطور مثال در بخش عنوان یا در بخش ویرایشگر متن شما می‌توانید از حضور این هوش مصنوعی بهره ببرید.

 

در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد هدفشان جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات حرفه ای و متمایز جهت رشد و توسعه کسب و کار ها می باشد.

هوش مصنوعی در المنتور پرو در بخش متن‌ها به شما کمک می‌کند تا کار نگارش را سریعتر انجام دهید. بطور مثال شما از این دستیار می‌خواهید تا در مورد گوشی موبایل آیفون 14 سه ویژگی جدید نسبت به آیفون 13 را بنویسد، و بووووم شما سورپرایز می‌شوید. البته هر چه درخواست شما شفاف‌تر باشد نتیجه درخشان‌تری ظاهر می‌شود.

هوش مصنوعی و کد‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هوش مصنوعی در المنتور استفاده از آن در بخش Css هست. بطور مثال اگر شما بخواهید تا یک متن را بصورت رنگین کمانی ایجاد کنید بایستی به سراغ کد نویسی بروید. اما با استفاده از این بخش از هوش مصنوعی به سرعت باورنکردنی نتیجه را خواهید دید، همچنین کار درج کد را نیز بصورت اتوماتیک با فقط تایید شما انجام می‌‌دهد.

به نظر من این بخش از هوش مصنوعی در المنتور انقلابی بپا خواهد کرد و کار را برای طراحان وبسایت بسیار ساده و جذاب خواهد نمود.

هوش مصنوعی و تصاویر

این برای طراحان سایت و کلیه افرادی که از المنتور استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار جذاب باشد. بدین ترتیب شما می‌توانید بدون ترس از کپی رایت عکس های خود را دریافت کنید و در سایت آن را درج کنید. هنوز این بخش قابل بررسی دقیق‌تر نیست که بتوان نسبت به حجم تصاویر و غیره اظهار‌نظری داشت.

استفاده از کد HTML در تمامی بخش‌ها

یکی دیگر از قابلیت‌های اشاره شده در افزونه هوش مصنوعی المنتور این هست که شما در این نسخه می‌توانید در تمامی بخش‌های سایت المنتوری خود از HTML استفاده کنید که می‌توانید کار اجرایی شما را راحت تر کند.

اصلاح گرامر، طول متن و اسپلینگ با هوش مصنوعی

از دیگر اتفاقات مثبت در افزونه المنتور Dev که البته مختص متون انگلیسی هست اصلاح اشتباهات گرامری توسط هوش مصنوعی و همچنین بررسی طول محتوا که به میزان مناسب درج شده باشد و همچنین اشتباهات املائی می‌باشد. با این حساب احتمال اینکه شما اشتباهات املائی و گرامری داشته باشید کم و با کمک هوش مصنوعی بطور اتوماتیک این اشتباه خنثی می‌شوند.

نحوه فعالسازی افزونه Elementor Dev

اما رسیدیم به بخش فعالسازی افزونه هوش مصنوعی در المنتور پرو یا همان Elementor Dev. برای این کار شما بایستی سه گام زیر را انجام دهید:

گام نخست

ابتدا بایستی وارد مخزن وردپرس شوید و افزونه المنتور را بصورت رایگان در آخرین نسخه نصب و فعال نمایید.

گام دوم

در گام دوم شما باید نسخه المنتور پرو را خریداری کنید و در سایت وردپرسی خود آن را نصب و فعال نمایید. قیمت این افزونه در پایه‌ترین نسخه خود در سایت اصلی 59 دلار سالانه است. اما شما می‌توانید نسخه حرفه‌ای آن را که در سایت قیمت سالانه 199 دلار دارد را از سایت قی‌قی تهیه کنید آن هم بصورت نامحدود و پرداخت تنها یکبار. برای دریافت کافیست را تهیه فرمایید.

گام سوم

در این مرحله شما کافیست مجدد وارد مخزن وردپرس شوید و این بار افزونه المنتور DEV را نصب و فعال نمایید. سپس از بخش افزونه‌ها تمامی آپدیت‌های مربوط به المنتور را بروزرسانی کنید و کار تمام می‌شود. حالا شما می‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید.

طراحی سایت اقساطی این امکان را فراهم کرده تا بتوانید با کم ترین مقدار نقدینگی سایت حرفه ای و زیبا خود را تحویل بگیرید و وارد فروش آنلاین شوید.

آیا افزونه هوش مصنوعی المنتور شامل هزینه است؟

یکی از سوالات مهمی که در حال حاضر پاسخ آن کمی مبهم است این هست که آیا افزونه هوش مصنوعی در المنتور شامل هزینه می‌باشد یا خیر!؟ من سعی میکنم بر مبنای تحلیلی که از سایت المنتور داشتم پاسخ شما را بدهم.

اگر به بخش در قسمت محصولات سایت المنتور بروید متوجه می‌شوید در حال حاضر اثری از قیمت نیست. اما از آنجایی که این بخش بطور مجزا از بخش المنتور پرو قرار دارد این احتمال وجود دارد که این افزونه بصورت جداگانه بفروش برسد. همچنین با قراردادن افزونه جداگانه در مخزن وردپرس به این نتیجه می‌رسیم که یا باید افزونه را مجزا تهیه کنیم یا شاید افزونه پرو حذف و این افزونه جایگزین شود. بطور کلی باید منتظر عملکرد سایت در ماه‌های آتی بمانیم.

سخن پایانی

شاید بسیاری از شما، طراحان سایت و تولیدکنندگان محتوا از ظهور هوش مصنوعی و عملکرد عجیب و غریبش وحشت کرده باشید که شاید آینده شغلی شما به خطر بیافتد. اما به نظر من این یک مشکل نیست بلکه ظهور هوش مصنوعی در المنتور نشان از آن دارد که این ابزارها برای کمک به افزایش سرعت فعالیت ما بوجود آمدند. همیشه یادمان باشد که این ابزارها در نهایت به وجود گردانندگان آنها وابسته هستند، پس هیچ هراسی بابت از دست رفتن شغل خود نداشته باشید بلکه بهتر است خود را با این ابزارها تجهیز کنید تا در رقابت باقی بمانید. پشتیبانی سایت وردپرسی بعد از انجام سایت 3 ماه رایگان انجام می شود

دکمه بازگشت به بالا