جامعهمعرفی کسب و کار

چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

خرید فالوور 100 درصد واقعی

خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام یکی از مهم ترین دغدغه های تمام افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند می باشد. چون تضمین فالوور از هر نظری بسیار مهم می باشد. در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا خواهید شد.

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی و خدمات اینستاگرام

فالوور انواع مختلفی دارد و به دسته های زیادی تقسیم می شود. به عنوان مثال برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان باید به بخشی بروید که نوع فالوور را می فروشد. همچنین برای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور 100 درصد واقعی باید به بخش مربوط به آن بروید.

ولی سوال اینجاست که از چه سایتی باید خرید کنید که بتواند کیفیت فالوورها را برای شما تضمین کنند؟

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام وب سایت مای ممبر می باشد که هر نوع فالووری که می خواهید در این وب سایت پیدا می شود.

علاوه بر فالوور شما می توانید از خدمات ویو وب سایت مای ممبر مانند خرید ویو اینستاگرام، خرید ویو استوری، خرید بازدید اینستاگرام و خرید ویو پست اینستاگرام استفاده کنید.

برای خرید لایک هم نیازی به خارج شدن از وب سایت مای ممبر نیست. چون شما در این وب سایت می توانید خرید لایک اینستاگرام، خرید لایک ارزان، خرید لایک ایرانی و خرید لایک واقعی را انجام داده و از کیفیت این لایک ها نهایت استفاده ببرید.

20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام

در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام وجود دارد. ما می‌خواهیم در این مقاله به 20 نکته اساسی در این رابطه بپردازیم که با رعایت آنها می توانید رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید.

اینستاگرام از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند.

اخیراً میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اکنون سوال مهمی که همه به دنبال پاسخ آن هستند این است که چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟

در اینترنت مقاله‌های زیادی در این رابطه وجود دارد. برنامه‌ها و تکنیک‌های زیادی نیز در این زمینه به کار گرفته می‌شوند که برای شرکت‌ها و اشخاصی که دنبال پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی هستند حائز اهمیت است. ما می‌خواهیم در این مقاله به 20 نکته اساسی در این رابطه بپردازیم:

1. یک کاربر فعال باشید:

اگر می‌خواهید Follower هایتان را افزایش دهید می‌بایست به صورت مداوم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر دیده شوید. کاربران فعال حداقل روزانه 3 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند.

2. دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ یا سایت خود قرار دهید:

شما باید در موقعیت‌های استراتژیک دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود قرار دهید که بهترین جایگاه آن در پائین مقاله است.

3. در وب سایت خود یک بنر از اینستاگرام اضافه کنید:

در یک نقطه پر بیننده از وب سایت خود، بنری با عنوان ” مرا Follow کنید ” یا چیزی شبیه به این قرار دهید. به خصوص در صفحه مخاطبین خود این کار را بکنید.

4. حساب کاربری اینستاگرام خود را در ایمیل‌هایتان قرار دهید:

این کار موجب تشویق مردم برای Follow کردن شما می‌شود. این مسئله در روابط کاری و تجاری شما نیز تأثیر مثبت دارد.

5. در کارت تجاری خود اسم کاربری اینستاگرام خود را اضافه کنید:

این عمل موجب می‌شود تا نام کاربری اینستاگرام شما در جاهای بیشتری دیده شده و در نتیجه تعداد Follower های شما افزایش یابد.

6. از هشتگ (#) استفاده کنید:

اکثر کسانی که در اینستاگرام پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌هایشان استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند.

7. دوستان خود را در عکس‌ها تگ کنید:

زمانی که شما دوستان خود را در عکس ها تگ می‌کنید، در اصل شما این عکس را به پروفایل آن‌ها نیز اضافه می‌کنید و در بخش عکس‌های تگ شده آن‌ها قرار می‌دهید. این باعث می‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که منتشر کرده‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما شود.

8. با مردم در ارتباط باشید:

اگر می‌خواهید معروف شوید در هر شبکه اجتماعی که فکر می‌کنید باید با مردم در ارتباط باشید و با آن‌ها وارد مشورت، بحث و گفتگو شوید و از این طریق اکانت های خود را تبلیغ کنید. بهترین روش در اینستاگرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پربازدید می‌باشد.

9. بیوگرافی خود مثل عکس پروفایل و … را به روز کنید:

اطلاعات و بیوگرافی‌های لازم و ضروری را به پروفایل خود اضافه کنید و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایمیل خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید.

10. افرادی را دنبال کنید که با شما وجه مشترک دارند:

با جستجوی هشتگ های مرتبط با خودتان افرادی که با شما وجه مشترک دارند را دنبال کنید تا دنبال کنندگان آن‌ها نیز بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

11. عکس‌های باکیفیت بفرستید:

به اشتراک گذاری محتویات باکیفیت و پیام‌ها، تأثیر مثبتی روی افزایش تعداد دنبال کنندگان می‌گذارد.

12. در رخدادهای عمومی شرکت کنید

یکی از مواردی که همیشه مخاطبین را به سمت شما جلب می‌کند، توجه به مراسم‌ها و رخدادهای عمومی است که این موضوع در ایران نیز بسیار بازدهی بالایی دارد. شما با تبریک گفتن عید و یا انتشار یک مطلب مربوط به رخدادهای عمومی می‌توانید ارتباط بسیار خوبی با دنبال کنندگان خودتان برقرار کنید.

13. ویدئو را فراموش نکنید:

یک قابلیت مهم در اینستاگرام ویدئوهای 1 دقیقه ای است که به شما این فرصت را می‌دهد تا در60 ثانیه آنچه می‌خواهید به دیگران انتقال دهید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک می‌کند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد و فقط عکس‌های ثابت و بدون صدا در آن دیده نشود.

14. در شبکه خود رقابت ایجاد کنید:

نتایج نشان می‌دهد تشویق کاربران به شرکت در رقابت‌ها، بحث‌ها و حتی مسابقات نتیجه بسیار مناسبی در پی خواهد داشت. انجام اینگونه مسائل در یک شبکه اجتماعی می‌تواند به محبوب تر شدن برند و افزایش Follower و ترافیک برای سایت منجر شود.

15. پروفایل فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کنید:

روش بسیار راحتی برای اتصال فیسبوک به اینستاگرام وجود دارند. در این روش، به راحتی می‌توانید پیام‌ها و پست‌های مشابه را بین تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید و این پیام‌ها و پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده و در نتیجه ارتباطات خود را گسترش دهید.

16. از پروفایل اینستاگرام در زمان نظر دهی در بلاگ ها استفاده کنید:

وقتی در یک بلاگ در حال درج نظر می‌باشید، این ایده خوبی است که پروفایل اینستاگرام خود را به شکل یک لینک در محتوای متن نظر خود اضافه کنید. این مورد باعث می‌شود تا با نویسندگان وب سایت‌ها یا بلاگ ها ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را برای دنبال کردن شما تشویق کنید.

17. از افرادی که به شما کمک کرده‌اند یاد کرده و از آن‌ها تشکر کنید:

وقتی مردم پیام‌های شما را Like می‌کنند، یا از شما در نظرات تشکر می‌کنند و یا حتی اسم و نام کاربری شما را منتشر می‌کنند، شما هم باید همین کارها را در قبال آن‌ها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند.

18. از مطالب بی محتوا و اسپم دوری کنید، صادق و شفاف باشید:

اگر از روش‌های اسپم برای جذب دنبال کننده استفاده کنید، به زودی آن‌ها شما را UnFollow کرده و احتمالاً به دوستانشان نیز این را پیشنهاد می‌کنند. این حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبیت شما تأثیر منفی می‌گذارد. این را به خاطر داشته باشید که صادقانه رفتار کردن و شفاف بودن به شما کمک می‌کند تا نه تنها دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، بلکه از خودتان نام خوبی به جای بگذارید.

19. یک لیست از مطالب مفید تهیه کنید:

همانطور که در یکی از موارد بالا گفتیم، تهیه کردن و ارسال پیام‌های باکیفیت حائز اهمیت است. با توجه به اینکه شما نمی‌توانید تمام 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته را در اینستاگرام باشید، یا اینکه گاهی اوقات چیز باکیفیت و مناسبی برای ارسال ندارید، می‌توانید یک لیست از موضوعات جذاب تهیه کرده و هر از گاهی در اینجور شرایط آن‌ها را منتشر کنید. این موضوعات جذاب می‌تواند اخبار، آموزش و یا مقاله‌های مختلف باشد.

20. پیشنهادهای ویژه‌ای فقط برای دنبال کنندگان اینستاگرام داشته باشید:

شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا یا ردبول و حتی دیجی کالا در ایران برای دنبال کنندگان خودشان در اینستاگرام پیشنهادهای ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

مثلاً با ارائه تخفیف‌های ویژه فقط در اینستاگرام یا راه اندازی مسابقات در صفحه خودتان می‌توانید اینستاگرام خودتان را از وب سایتتان مجزا کنید تا دیگران را ترغیب به دنبال کردن اینستاگرام خود به صورت مجزا نیز بکنید.

خرید فالوور ممنوع! 3 روش تضمینی برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

ساختن یک پیج اینستاگرام و از صفر شروع کردن کار سختی است، مگر نه؟

فالوور از کجا بیاوریم؟ اصلاً به جز ده بیست نفری که اطرافمون هستند، کس دیگری هم پیدا می‌شود که پست‌های ما را لایک کند؟

خوشبختانه دیگر دورۀ ربات‌های افزایش فالوور و لایک بگیر، تمام شده. :) بگذارید خیالتان را راحت کنیم…این ربات‌ها فقط عدد فالوورها یا لایک‌هایتان را زیاد می‌کنند و هیج نفعی برای شما ندارند!

شما باید به دنبال راهی برای بدست آوردن فالوورهای ارزشمند باشید، فالوورهایی که در طولانی مدت به درد شما یا کسب و کارتان بخورند. وگرنه فالوور خریدن هیچ کاری ندارد. اصلاً 1 میلیون فالوور بخرید. وقتی نه لایک کنند، نه کامنت بگذارند نه خرید کنند و نه اصلاً واقعی باشند، به چه درد شما می‌خورند؟

پس ادامه مقاله را با دقت بخوانید. چون قرار است یاد بگیرید که چطور در عرض 1 ماه به 300 هزار فالوور برسید. پیج اینستاگرام ما، مصداق بارز این ادعا است. در ویدیو زیر، سعید رهبری، سیر تا پیاز رسیدن به 300 هزار فالوور را به شما توضیح می‌دهد.

افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان

بیایید به اینستاگرام به چشم یک بازی نگاه کنیم.

برای برنده شدن در آن، باید طبق قوانین بازی کنید. ما قرار است در این مقاله، شما را با فوت و فن این بازی آشنا کنیم.

اگر قدم به قدم با ما پیش بیایید و این 3 اصل را رعایت کنید، می‌توانید در کمترین زمان ممکن به هزاران فالوور برسید.

1.      افزایش فالوور اینستاگرام؛ به کمک تولید محتوا

برای چند لحظه، سر خود را از بازی بیرون بکشید و از بالا به قضیه نگاه کنید.

حالا به این سوال پاسخ دهید.

آدم‌ها چرا شما را دنبال می‌کنند؟ اصلاً خود شما چه یک سری پیج‌ها را فالو می‌کنید؟

پاسخ احتمالی شما:

به خاطر اینکه از پست و استوری‌‌های آن پیج خوشمان می‌آید. (به همین سادگی)

حالا چه چیزی باعث می‌شود تا ما محتوا (پست و استوری) یک پیج را دوست داشته باشیم؟ فقط کافی است تا دو موردی که در بخش بعدی گفتیم را رعایت کنید.

ویژگی‌های یک محتوا مخاطب پسند

اولین قدم برای افزایش فالوور، تولید محتوایی است که به چشم مخاطب بیاید و برای او جذاب باشد. تجربه ثابت کرده است که اگر این دو موضوع در تولید محتوای شما رعایت شود، به آن علاقه نشان می‌دهند.

  • مفید بودن محتوا
  • سرگرم‌کننده بودن محتوا

ترکیب این دو عنصر، اولین فوت کوزه‌گری‌ای است که باید بدانید. ما قبلاً یک مقاله کامل و جامع درباره تولید محتوا در اینستاگرام منتشر کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را مطالعه کنید.

«همه چیز درباره تولید محتوا در اینستاگرام»

حالا ما فرض را بر این می‌گذاریم که شما یک محتوای درجه یک تولید کرده‌اید. یعنی محتوایی که هم مفید است و هم سرگرم‌کننده. هیچ می‌دانستید که همین محتوا می‌تواند کاری کند که تعداد فالوورها، لایک‌ها یا ویو استوری‌های شما سر به فلک بکشد؟

چطور لایک و ویو محتوای اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که محتوای خوب، خودش دست به دست می‌چرخد و در آخر هم سودش در جیب خود شما می‌رود.

پست‌های شما در اینستاگرام، از سه طریق دیده می‌شوند:

روش اول؛ دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام، مقصد آرزوهای هر پست است. چون به محض وارد شدن به آن، هزاران هزار نفر دیگر آن پست را می‌بینند. برای مثال، فقط یکی از پست‌های ما در پیج اینستاگرام مای ممبر ‌بعد از رفتن به اکسپلور، حدود 6 هزار فالوور جدید برای ما آورد.

روش دوم؛ اشتراک‌گذاری محتوا

دومین راهی که باعث افزایش تعداد فالوورهای شما می‌شود، اشتراک‌گذاری آن توسط افراد است. در این مرحله، اگر دو عنصر «مفید بودن» و «سرگرم‌کننده» بودن را رعایت کرده باشید، محتوای‌تان دست به دست می‌پرخد و به اشتراک گذاشته می‌شود.

(حتماً سری به دایرکت‌های خود بزنید و آخرین پستی که برای دوستانتان فرستادید را یکبار دیگر تماشا کنید. مطمئنیم که این دو موضوع در آن رعایت شده بودند!)

روش سوم؛ هشتگ‌گذاری هدفمند

این که هشتگ چیست و چرا باید از آن استفاده کنید را در این مقاله بخوانید. اما خوب است بدانید که اینستاگرام بر اساس هشتگ‌هایی که در کپشن پست‌های خود قرار می‌دهید، موضوع آن پست را میفهمد. سپس به آن دسته از مخاطب‌هایی که به موضوع پست شما علاقه دارند، نشانش می‌دهد. در نتیجه…بووووووم…آدم‌های بیشتری پیج شما را می‌بینند و دنبالتان می‌کنند.

2.     افزایش فالوور اینستاگرام؛ تأثیر تعامل با مخاطب

اصلاً تعامل یعنی چه؟ شاید هنوز برای خیلی  از ما، کلمه تعامل به خوبی جا نیافتاده باشد. تعامل یعنی برقراری ارتباط دو طرفه. تعامل در اینستاگرام، ارتباطی است که اگر نادیده‌اش بگیرید، به هیچ‌جا نمی‌رسید! (لطفاً این جمله را دوباره بخوانید)

راه‌های تعامل برای افزایش مخاطب و جلب اعتماد

    کامنت مارکتینگ (زیر پست‌های پر بازدید کامنت‌های ارزشمند بگذارید تا اگر آدم‌ها کامنت شما را دیدند، کنجکاو شوند و به پیج شما سر بزنند)

    با همکاران خود صحبت کنید و همدیگر را در استوری به مخاطب‌های خود معرفی کنید.

    لایو مشترک برگزار کنید تا دایره محاطب‌هایتان بزرگتر شود.

3.      افزایش فالوور اینستاگرام؛ از تبلیغات کمک بگیرید

موضوع اینجاست که برای شروع تبلیغات به پول نیاز داریم :) و در شروع کار، هیچکس آنقدری سرمایه ندارد که بخواهد مبلغ زیادی را صرف تبلیغات کند.

توصیه ما به پیج‌هایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند این است که از همان دو روش قبلی استفاده کنند. یعنی، تولید محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطب.

دکمه بازگشت به بالا