عمومیمعرفی کسب و کار

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان بدون سکه

افزایش فالوور اینستاگرام با کاربران ۱۰۰% ایرانی

آیا دوست دارید تعداد فالوور‌های خود را بیشتر کنید؟ عكس‌هایتان كم لايک می‌خورند؟ برای استوری و هایلایت خود بازدید بیشتری لازم دارید؟ دانلود برنامه فالور بگير ما به شما کمک می‌کند تا تعداد followers اینستاگرام خود را زیاد کنید. امكانات فالور بگیر اینستاگرام در یک نگاه :

  • دريافت سكه رایگان به‌راحتی با فالو كردن بقيه کاربران
  • دریافت سریع فالویر ایرانی
  • افزایش بازدید استوری و هایلایت؛ در یک چشم به هم زدن
  • امكان دريافت مستقیم بازخوردها و نظرات شما

نحوه كار با برنامه؛ ساده‌تر از همیشه : در این اپلیکیشن، اطلاعات کاربران به شما نمایش داده می‌شود. با استفاده از پنل خدمات مجازی ، افراد قادر به انجام امور مرتبط با خدمات به صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی می‌باشند . اگر دوست داشتید، می‌توانید آن‌ها را فالو کنید، سکه بگیرید و با همان سکه‌ها، درخواست افزایش Follower ثبت کنید. راستی پیج ما را دنبال کنید تا بتوانیم درباره تغییرات و بروزرسانی‌های برنامه با شما در ارتباط باشیم.

فالور بگیر اینستاگرام برنامه بی‌نظیری است که با فرستادن صدها دنبال‌کننده واقعی به صفحه‌تان، یک‌شبه معروفتان می‌کند! اگر صفحه زیبایی برای خودتان درست کرده‌اید اما آن‌طور که باید دنبال نمی‌شوید، خبر خوشی برایتان داریم. در این مطلب می‌خواهیم درباره فالوور بگیر اینستا و روش جذب صدها دنبال‌کننده باکیفیت به کمک این برنامه جذاب توضیح بدهیم تا دیگر از پیج‌های خفن عقب نمانید. پس همراهمان باشید.

همین حالا فالوئرهایت را زیاد کن

یکی از ویژگی‌های جذابی که پس از دانلود اپلیکیشن افزایش فالور اینستا نظرتان را به خودش جلب می‌کند، راحتی کار با این برنامه و افزایش سریع فالوور است. برای افزایش دنبال‌کننده تنها کافی است از منوی سمت راست این برنامه جذاب، گزینه سفارش فالوور را انتخاب کنید، سکه‌های طلائی پرداخت کنید و از بالا رفتن عدد دنبال‌کنندگان صفحه‌تان لذت ببرید. بازدید استوری‌هایت را منفجر کن هر چه بازدید استوری‌ها بیشتر باشد، استوری‌هایتان به تعداد بیشتری از دنبال‌کنندگانتان نشان داده می‌شود. با این برنامه به‌آسانی می‌توانید بازدیدهای استوری‌هایتان را بیشتر کنید و از دیده شدن هر چه بیشتر صفحه‌تان لذت ببرید.

نگران ریزش Followerها نباش

یکی از مشکلات بیشتر اپلیکیشن‌های جذب فالوئر، ریزش سریع دنبال‌کننده‌هاست. خوشبختانه در فالور بگیر اینستاگرام از این خبرها نیست! اگر کاربری شما را آنفالو کند، سیستم هوشمند این برنامه آن را تشخیص می‌دهد و کاربر را دو سکه جریمه می‌کند. از این دو سکه، یک سکه به جیب شما می‌رود! علاوه بر آن، برنامه فالور بگیر اینستاگرام رایگان حساب کاربری‌تان را معمولاً بیشتر از زمان تعیین شده در دید کاربرها قرار می‌دهد تا آنفالوهای احتمالی‌تان جبران شود.

دوستانت را با انتقال سکه خوشحال کن

یادتان باشد قبل از انتقال سکه حتماً اکانت خودتان را بررسی کنید که عکس تکراری نداشته باشد. نام کاربری اکانت دوستتان هم نباید از کلمه‌هایی مثل لایک و فالوور درست شده باشد. چون در این صورت ممکن است اکانت هر دو نفرتان بپرد و سرتان بی‌کلاه بماند! با رعایت قوانین این برنامه جذاب می‌توانید برای دوستانتان سکه‌های طلا بفرستید، آن‌ها را خوشحال کنید و فرصت خرید Follower بیشتر را به آن‌ها هدیه دهید.

خیالت از بابت حریم شخصی جمع باشد

اما این اطلاعات به جایی فروخته نمی‌شود و بین شما و سرورها باقی می‌ماند. بنابراین خیالتان راحت باشد، چرا که کسی قرار نیست اکانت شما را از این طریق هک کند! پیشنهادهای ویژه را به هیچ وجه از دست نده هر چند وقت یک‌بار پیشنهادهای جذابی را قرار می‌دهیم که به‌سادگی نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. تخفیف‌های ویژه در خرید سکه‌ها، پیشنهادهایی که فقط یک‌بار شانس امتحان آن‌ها را دارید و فرصت‌های زمان‌دار، لذت استفاده از این برنامه هوشمند را دوچندان می‌کند. پس گوش‌به‌زنگ باشید و پیشنهادهای باورنکردنی این برنامه را از دست ندهید!

آموزش کار با فالوور بگیر اینستا به‌سادگی آب خوردن

برنامه فالور بگیر اینستاگرام آن‌قدر رابط کاربری ساده و زیبایی دارد که از کار کردن با آن هیچ‌وقت خسته نمی‌شوید! طراحی این برنامه جوری است که اصلاً پیچیدگی و سختی خاصی ندارد و خیلی راحت می‌توانید بروید سر اصل مطلب. در ادامه نحوه کار با این برنامه دوست‌داشتنی را آموزش می‌دهیم: همین حالا اولین گام را بردار منوی جامع، شاه‌کلید فالور بگیر اینستاگرام تقریباً هر آنچه برای افزایش بازدید استوری و بالا بردن Follower به آن نیاز دارید، در منوی جامع اپلیکیشن قرار گرفته است. کافی است روی سه خط گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا این منوی جذاب برایتان نمایش داده شود. از طریق این منو به‌آسانی می‌توانید سکه بخرید، سفارش فالوور دهید، برای شادی دل دوستانتان به آن‌ها سکه انتقال دهید یا از پشتیبانی برنامه سؤال بپرسید.

سکه طلا بده، فالوور بگیر سکه‌های طلا درواقع واحد پول ما هستند. برای اینکه بتوانید از امکانات جذاب این اپلیکیشن استفاده کنید، لازم است از درون همین برنامه سکه طلا بخرید. یادتان باشد که سکه‌های طلا را فقط از داخل برنامه فالور بگیر بخرید، نه از جای دیگر. چون فروش سکه خلاف قوانین این برنامه دوست‌داشتنی است و اگر بخواهید از فروشنده‌ها سکه بخرید، ممکن است حساب کاربری شما و فروشنده بپرد و سکه‌هایتان هم خاکستر شود! بنابراین فقط از داخل برنامه سکه‌های سالم و اصل بخرید و با آن‌ها Follower سالم و اصل بگیرید.

با این گزارش دقیق، آمار صفحه‌ات را داشته باش یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که پس از دانلود فالوور بگیر اینستا نظرتان را به خودش جلب می‌کند، گزارش‌های دقیق دریافت Follower است. در این گزارش‌ها به‌آسانی می‌توانید تعداد فالورهای درخواستی، دریافتی و باقیمانده را ببینید. علاوه بر آن می‌توانید از تعداد کاربرانی که آنفالویتان کرده‌اند، سکه‌هایی که به ازای هر بار آنفالو به شما اضافه شده و همین‌طور تعداد کاربرانی که خودتان آنفالویشان کرده‌اید، آگاه شوید.

راز جذب فالوورهای واقعی و رایگان

همه ما دوست داریم دنبال‌کننده‌های واقعی را به‌صورت کاملاً رایگان روانه پیجمان کنیم. خوشبختانه این اپلیکیشن با امکانات جذابی که دارد، فرصت دریافت سکه رایگان را برای کاربران وفادارش ایجاد کرده است. کافی است به بخش سفارش فالوور بروید تا دو تا تب به نام‌های فالوور بگیر و سکه بگیر ببینید. روی تب سکه بگیر ضربه بزنید و عملیات را شروع کنید. این برنامه هوشمند با اکانت شما دیگران را فالو می‌کند و از این طریق برایتان سکه جمع می‌کند. با این سکه‌ها شما هم می‌توانید خدماتی مثل بازدید استوری یا افزایش دنبال‌کننده سفارش دهید و از محبوب شدن پیجتان لذت ببرید.

دانلود فالور بگیر اینستاگرام از بازار

فالوور بگیر اینستا بهترین دوست پیج‌هایی است که می‌خواهند زود پیشرفت کنند و به محبوبیت بالایی برسند. برای دانلود و بروزرسانی فالور بگیر اینستاگرام با بهترین کیفیت می‌توانید اپلیکیشن ما را نصب کنیدشبکه های اجتماعی مدت هاست که از پلتفرم هایی که صرفا جنبه سرگرمی داشتند فاصله گرفته و تبدیل به منبع درآمدی برای بسیاری از افراد و کسب و کارهای مختلف شده اند. برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام نیازی به پرداخت هزینه عجیب و غریببی ندارید و می توانید کار مورد نظر خود را با کمترین امکانات شروع کنید. اما آنچه که در این پلتفرم بیشترین ارزش را دارد تعداد بالای فالوئرهای شماست که حکم پول نقد را دارد.

اگر قصد درآمدزایی از اینستاگرام را دارید قدم اول بالا بردن تعداد دنبال کنندگانتان است. این امر به بیشتر دیده شدن صفحه شما کمک می کند و در مدت کوتاهی کسب و کارتان رشد چشمگیری می کند. البته تنها هدف از افزایش تعداد دنبال کننده ها کسب و کار نیست و بسیاری از کاربران از این این پلتفرم تنها برای کسب شهرت و دیده شدن استفاده می کنند. به هر حال قصد شما هرچه که باشد برای دیده شدن در این پلتفرم محبوب نیاز به فالوئر و لایک دارید. از این رو برنامه های مکمل مثل در بین کاربران به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده اند.

یکی دیگر از این اپلیکیشن های مکمل که به شما در افزایش تعداد دنبال کننده ها کمک می کند فالوئر بگیر اینستاگرام نام دارد. همانطور که گفتیم برای دیده شدن در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستا نیاز به تعداد فالوورهای بالا دارید. نحوه کار این برنامه نیز بسیار ساده است، شما کاربران دیگر را دنبال کرده و آن ها نیز شما را دنبال می کنند. این پروسه به صورت اتوماتیک و توسط خود این برنامه انجام می شود و شما لازم نیست این کار را به صورت جداگانه برای هر کاربر انجام دهید.

شما با فالو کردن کاربران دیگر در این برنامه سکه دریافت می کنید و سپس می توانید از همان سکه ها استفاده کنید تا برای خود فالوور جذب کنید. در صورت آنفالو کردن سایر کاربران نیز سکه های خود را از دست می دهید و نمی توانید برای افزایش دنبال کننده اقدام کنید. شما همچنین بدون استفاده از سکه درخواست فالوئر بدهید و با پرداخت هزینه در عرض ۲۴ ساعت همان تعداد دنبال کننده ای که می خواستید را داشته باشید.

این برنامه همچنین تعداد اکانت هایی که شما را آنفالو می کنند را نیز محاسبه کرده و به میزان آن ها به شما سکه می دهد تا بتوانید بازهم درخواست بدهید. برنامه  نیز به شما کمک می کنند تا اکانت هایی که شما را آنفالو کردند را شناسایی کنید. به طور کلی این اپ برای افرادی که قصد افزایش تعداد فالوئرهای خود در را دارند می تواند بسیار کاربردی باشد. شما می توایند این اپلیکیشن را به همراه سایر برنامه های مشابه این دسته مثل را از مایکت دانلود و نصب کنید.

– امکان ثبت درخواست افزایش فالوئر

– افزایش فالوئر به صورت رایگان

– جذب دنبال کنندگان ایرانی

– مشخص کردن تعداد آنفالوها

نصب برنامه سریعا انجام می‌شود و نیازی به دسترسی‌های جانبی هم ندارد. با دانلود این برنامه دوست‌داشتنی از رشد همیشگی پیجتان لذت ببرید.

دکمه بازگشت به بالا