عمومی

جذب 1000 فالوور اول اینستاگرام در 4 گام + ویدیو – الفبان

در این مقاله بهتون توضیح دادیم که برای افزایش فالوور چه کاری باید انجام بدیم که شاید مهم ترین آن فعالیت هدفمند( مخصوصا در استوری ) باشد. شاید شما به روشهای مختلف چند صد فالوور به دست آورده باشید، اما ناگهان طی فقط چند روز، دوباره بخش بزرگی از آنها را از دست داده باشید. این ابزارها با تلفیق خلاقیت در ایجاد روش های مختلف برای بالا بردن فالوور یک پیج، در صورت رعایت قوانین اینستاگرام می تواند نقش مهمی در دیده شدن محتوای ما داشته باشند. شرط موفقیت در افزایش فالوور با استفاده از دو ابزار فالوورگیر اینستاگرام که معرفی کردیم، تلفیق خلاقیت در روش های مختلف افزایش با بهره گیری از این دو ابزار می باشد.

این ربات حرفه ای (فالوجت) که پیشرفته ترین فالوورگیر اینستاگرام بحساب می آید، پنل حرفه ای را برای اعمال تنظیمات در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به زمینه ای که در اینستاگرام فعال هستید، بتوانید جذب فالوور کنید. وقتی پیجی را فالوو یا دنبال میکنید به این معنی است که علاقمند هستید که پست های آن پیج را ببینید. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که اینکار را قبلاً کردهاید و حالا از انجام آن پشیمان شدهاید، توصیه میکنم حتماً مقاله راه های افزایش امنیت اینستاگرام را بخوانید و با استفاده از آن رمز عبور پیجتان را عوض کنید.

برای مثال شما در زمینه فروش لوازم آرایشی در شیراز فعال هستید. به عنوان مثال فالوورهای واقعی با به اشتراک گذاشتن پستهای شما با دیگران و یا سفارش محصولات یا خدماتتان نقش مهمی در توسعه کسب و کارتان ایفا میکنند در حالی که فالوورهای فیک چنین قابلیتهایی ندارند. قطعا یک صفحه اینستاگرام که بر اساس تقلب و خرید فالوور و لایک تقلبی جلو میرود، ارزش توجه شما را ندارد. در مرحله بعدی برای جلوگیری از ریزش فالوور، همه چیز به خود شما بر می گردد؛ بعد از این که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام ارزان کردید، باید فعالیتی حرفه ای در پیج خود داشته باشید.

همانگونه که اشاره کردیم، ابزارهایی در این زمینه وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره و به معرفی بهترین آنها در بین انواع فالوورگیر اینستاگرام خواهیم پرداخت. این امر باعث افزایش امنیت پیج اینستای شما شده و همه فرآیند فالوورگیری یا همان افزایش فالوور از طریق پنل متصل به سرور فالوورگیر فالوکمپ و فالوجت صورت می پذیرد.

بدون استفاده از ربات فالوورگیر اینستاگرام شما باید پیج های فعال شیراز را پیدا کنید و به صورت دستی فالوورهای این پیج ها را فالو کنید. از آنجایی که هیچ چیز به صورت مطلق کلاهبرداری یا واقعی نیست از ابراز نظر یک جانبه در مورد این سایت ها خودداری می کنیم اما ذکر چند نکته خالی از لطف نیست. اما خبر خوب این است که شما به جای مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر برای زیاد کردن فالوور اینستاگرام آمدهاید! و این فقط شامل جذب فالوورهای جدید به اینستاگرام نمیشود؛ بلکه سبب هدایت آنها به سمت کسب و کار شما خواهد شد و این به خدمات سئو سایت شما نیز کمک خواهد کرد.

برای این کار شما میتوانید با استفاده از تست پروفایلهای خریداری شده از واقعی بودن آنها مطمئن شوید. در highlight کنید. برای استوری قابلیت لایک وجود ندارد اما میتوانید ریپلای کنید. اگر میتوانید هر سه را برای یک پست استفاده کنید، بدون شک همه را انجام دهید. اما برویم سراغ گام سوم و ببینیم که نیاز است چه کاری را انجام دهید. قطعا اپلیکیشن های زیادی در این زمینه وجود دارند اما به جرأت می توان گفت هیچکدام دنبال کنندگان واقعی را به پیج شما اضافه نخواهند کرد و از آنجا که علاوه بر زمان، بودجه شما برای ما حائز احمیت و احترام است، دو ابزاری را به شما معرفی کردیم که ضمن ارزان بودن، توسط تیم فنی فالوکمپ نیز تایید شده اند.

اولین چیزی که در اولویت است، این است که شما باید دقیقا بدانید که قرار است چه کاری را در اینستاگرام خود انجام دهید و چرا. فالوور ایدهآل شما چه کسی است و شما چه محتوایی را باید هدف قرار دهید؟ و چه کسی قرار است که این محتوا را ببیند؟ قسمت جالب ماجرا اینجاست که این اپلیکیشن ها، اصلاً نیازی به رمز عبور پیج شما ندارند تا فالوور را به پیج شما اضافه کنند. ۱۵. از فالوورهای خود بخواهید دوستان خود را تگ کنند. هشتگ ها به افراد علاقمند به محتوای مرتبط با برند، صنعت یا محصولات مشابه کمک می کنند که به راحتی پست ها و استوری های شما را پیدا کنند.

ابزارهای مختلفی در زمینه افزایش دنبال کنندگان پیج اینستا وجود دارد که اصطلاحا به فالوورگیر اینستاگرام معروف هستند. در این مطلب در مورد فالوورگیر اینستاگرام صحبت می کنیم. سایت های زیادی در این زمینه وعده افزودن پروفایل های واقعی را به شما می دهند ولی در عمل اینگونه نیست و پس از تکمیل سفارش و بررسی اکانت های اضافه شده، مشاهده می کنیم که از فالوورهای واقعی استفاده نشده. من میدانم که این مسئله میتواند خیلی دلهرهآور باشد.

دکمه بازگشت به بالا